Thursday, January 29, 2009

KEDAI KOHALAL

Kedai Kohalal

P3061813.JPG

Terletak di No.10, Jalan Medan Gopeng 3,Medan Gopeng,
31350 Ipoh kedai KOHALAL ini adalah sebuah kedai barangan harian yang mengutamakan produk-produk HALAL dari orang MUSLIM. Terdapat pelbagai jenis barangan seperti makanan basah seperti ayam organik,ikan, bebola daging dan bermacam-macam lagi.Selain daripada makanan segera,dalam tin dan makanan ringan,Di KOHALAL juga menyediakan minuman kesihatan dan berkarbonat. Selain itu juga terdapat pelbagai alatan kelengkapan membersih seperti sabun,cecair pencuci, pelembut pakaian dan sebagainya.
Di KOHALAL anda tidak perlu was-was untuk membeli makanan kerana di KOHALAL hanya produk-produk MUSLIM dan HALAL sahaja. Kunjungilah ke KOHALAL untuk mengetahui dan melihat sendiri barangan-barangan keperluan anda!

2 comments:

Anonymous said...

Wow... kedai kat mana ye? Just like 'Kosher' shop, kedai2 barangan untuk org2 yahudi. Sebab dorg pun ada dietry yg khusus mcm tak leh makan babi, wheat yg khusus untuk di makan etc

AZHANI said...

setahu saya..kedai itu hanya beroperasi di perak..ipoh..ssunguhnya adalah tanggungjawab kita utk seterusnya menjadikan ia suatu bisness yang sukses..